wtorek, 25 czerwca 2013

Paznokcie tygodnia + bonus

W tym tygodniu na paznokciach mam pastelowe kwiatki. Całkiem fajnie się prezentują na czarnym tle (tak, wrodzona skromność). Wbrew pozorom malowanie takich kwiatków idzie dość szybko, trochę wprawy i da się namalować wszystko. 



Jak widać w zeszłym tygodniu czytałam biografię Adele. Nie jestem jakąś zagorzałą fanką, ale byłam ciekawa. I w sumie książki nie polecam, ponad 200 stron peanów na cześć piosenkarki, która jest cudowna, genialna i utalentowana. To teraz wróćmy do paznokci.



A teraz bonus: fryzura, którą zrobiłam Ewelinie. Fachowo to się chyba nazywa "waterfall braid", po naszemu warkocz kaskadowy. Jak wpiszecie to na Youtube wyskoczy wam sporo tutoriali. 



Czekamy na sugestie paznokciowo-włosowe. Jak czegoś nie umiem, to znajdę tutorial i nię naumiem :)


M.

4 komentarze: