piątek, 31 października 2014

Pieczone jabłka na jesienną nudę

Macie czasami tak, że coś byście zjadły ale nie bardzo wiecie co? Coś co jest na miejscu (żeby nie iść do sklepu), coś co jest słodkie, zdrowe i bez ociekającego tłuszczu? Ja tak mam często :) Kilka dni temu koleżanka podała mi świetny przepis ma moje bolączki. Oto przed Wami pyszne polskie pieczone jabłka w cynamonie - na pohybel Putinowi (a co!)!

Składniki na jedną porcję:
1 jabłko
cynamon
opcjonalnie: rodzynki, żurawina 

Pieczone jabłka są również świetnym dodatkiem do porannej owsianki lub ryżu na mleku mniammm... Dobrze smakują zarówno ciepłe, jak i zimne. Można swobodnie spakować je do pojemniczka i zabrać ze sobą do pracy. Gwarantuje Wam, że jak współpracownicy poczują zapach jabłek i cynamonu, to będziecie musieli uciekać żeby je spokojnie zjeść :)


Efekt widzicie na zdjęciach poniżej. Aby jabłka były ślicznie zarumienione polecam posmarowanie ich masłem, wtedy zapieką się na piękny złoty kolor. Ja jednak unikam masła dlatego moje jabłuszka wyglądają trochę smętnie :)


A może macie jakieś fajne przepisy na zdrowe i szybkie przekąski między posiłkami?

Pamiętacie, jak pisałam, że jeszcze nie skończyłam mojej przygody z dynią? Oto lampionek na dzisiejszy straaaaszny halloweenowy wieczór...

Strrrasznie pozdrawiam,
E.

5 komentarzy:

  1. Moja babcia jakiś czasu mi podobne zrobiła. Tylko ona piekła w całości i na domiar złego z cukrem... Osobiście kocham jabłka, dla mnie surowe to zawsze idealna przekąska, a takie pieczone to pyszny i lekki deser!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po surowych zawsze boli brzuch, dlatego niestety ich unikam. Poza tym niespecjalnie przepadam za owocami, warzywa kocham :)

      Usuń
  2. Mniam, pieczone jabłka z cynamonem. Wiem co zrobię po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń