poniedziałek, 20 maja 2013

Paznokcie tygodnia

W tym tygodniu moje paznokcie ubrałam w smokingi :) Zdobienie to jest proste, choć trochę pracochłonne. Obejrzałam sobie nowy odcinek Chirurgów i Supernatural podczas maziania paznokci. Zawsze zaczynam od bazy, przeważnie jest to odżywka. Potem nałożyłam dwie warstwy białego lakieru. Potem wylałam na kartkę papieru trochę czarnego lakieru i cienkim pędzelkiem do zdobień na każdym paznokciu namalowałam V. Tak powstały kontur wypełniłam czarnym lakierem za pomocą sondy. Nią również ostrożnie narysowałam muchy i guziczki. Na koniec dodałam utwardzacz i użyłam preparatu z Inglota, który przyspiesza wysychanie lakieru. Najwięcej czasu zajmuje wypełnianie konturu czarnym lakierem. Teoretycznie można użyć taśmy klejącej lub pasków do frencha, ale mi zawsze takie rzeczy odklejają się razem z lakierem.

Sapkowski w smokingach

Paryżanka ;)
Zestawik do zdobień


Od lewej:
Bell - biały lakier do french manicure
Bell - Glam Wear nr 412

Paese - akrylowy utwardzacz

Isadora - odżywka Second Nail nr 606 jako baza

Inglot - wysuszacz do lakieru


Narzędzia do zdobień: sonda i pędzelek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz