wtorek, 24 stycznia 2017

Roczne podsumowanie czytelnicze

Jednym z postanowień na 2016 rok było przeczytanie 52 książek. Cóż, prawie się udało. W sumie mogłam lepiej wykorzystać czas, kiedy byłam na zwolnieniu, ale 50 książek to też dobry wynik. W sumie najlepszy od lat. Starałam się regularnie wrzucać na bloga miesięczne podsumowanie, tu macie linki:
Luty 
Maj 
Natomiast pełna lista prezentuje się tak (według kolejności czytania):
1. M. Kisiel, Dożywocie - podobno kultowe, mi nie podeszło. Nie sięgnę po drugą część.
2. E. E. Schmitt, Dziecko Noego - książek tego pana nie trzeba reklamować.
3. O. Gromyko, Rok szczura t.1 - bardzo lubię twórczość tej pani, bardzo polecam fanom fantasy.
4. R. Rowell, Eleonora i Park - dobra książka, ale Fangirl podobało mi się bardziej.
5. M. Warda, Miasto lodu - świetne!
6. J. Adelstein, Zemsta yakuzy - jak dla mnie mało udany reportaż, więcej macie we wpisie ze stycznia.
7. M. Stuhr, Stuhrmówka - bardzo fajnie się czytało, chyba dzięki poczuciu humoru pana Maćka.
8. A. Jadowska, Szamański blues - jestem wielką fanką serii o Dorze Wilk, dlatego musiałam przeczytać pierwszą część nowej serii. Czekam na kolejne części.
9. M. Szarejko, Zaduch - dawno mnie żadna książka tak nie zirytowała. Bo jak pochodzisz z małej miejscowości i mieszkasz w wielkim mieście to MUSISZ mieć z tego powodu wielkie kompleksy.
10. O. Gromyko, Rok szczura t.2.
11. A. Jadowska, Złodziej dusz - bo jak przeczytałam jej nową książkę, to chciałam sobie przypomnieć poprzednie :)
12. A. Jadowska, Bogowie muszą być szaleni.
13. A. Jadowska, Zwycięzca bierze wszystko.
14. A. Jadowska, Wszystko zostaje w rodzinie.
15. A. Jadowska, Egzorcyzmy Dory Wilk.
16. A. Jadowska, Ropuszki.
17. E. Zając, 30 dni do zmian - bardzo fajny poradnik, taka kompilacja najlepszych porad o wprowadzanie w życie zmian i minimalizmie.
18. Ch. Cho, Sekrety urody Koreanek - baaaardzo polecam, od przeczytania stosuję koreański schemat pielęgnacji.
19. A. Brashares, Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów. Rok później - bo uwielbiam filmy na podstawie tych książek.
20. M. Kącki, Białystok. Biała siła, czarna pamięć - bo mieszkam w Białymstoku.
21. P. Duckerman, W Paryżu dzieci nie grymaszą -  w nadziei, że dowiem się z niej jak "okiełznać" własne dziecko.
22. J. Ćwiek, Chłopcy 3. Zguba - uwielbiam całą serię.
23. C. Clare, Mechaniczna księżniczka - czytam wszystko tej pani, podoba mi się klimat.
24. A. Pilipiuk, Litr ciekłego ołowiu - całkiem udany zbiór opowiadań.
25. J. Glogaza, Slow life - kolejny poradnik, który polecam z całego serca. Idea slow life bardzo do mnie trafia.
26. K. B. Miszczuk, Szeptucha - suuuper!
27. P. Zagumny, Życie to mecz - bo lubię siatkówkę.
28. M. Kubasiewicz, Spalić wiedźmę - meh.
29. C. Clare, Pani Noc - połknęłam cegłę chyba w dwa dni.
30. M. Quick, Poradnik pozytywnego myślenia.
31. J. K. Rowling, Harry Potter i kamień filozoficzny - bo raz w roku trzeba Harrego przeczytać.
32. K. Rowling, Harry Potter i Komnata Tajemnic.
33. K. Rowling, Harry Potter i więzień Azkabanu.
34. K. Rowling, Harry Potter i Czara Ognia.
35. C. Whaley, Chłopak, który stracił głowę - rozterki nastolatka z przeszczepem głowy. A co. 
36. K. Hearne, Kołek na dachu - kolejne książki z serii Kroniki Żelaznego Druida jakoś podobają mi się coraz mniej.
37. A. Kamińska, Simona. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak - bardzo ciekawa biografia. Chociaż jej audycji radiowych nie znosiłam.
38. E. E. Schmitt, Moje Ewangelie.
39. J. Ćwiek, Chłopcy 4 - buuu, to koniec serii.
40. M. Gabryś, Islandzkie zabawki - bardzo zła książka, nie wiem po co ją doczytałam do końca.
41. S. Monk Kidd, Sekretne życie pszczół - baaardzo polecam, film też.
42. J. Moyes, Zanim się pojawiłeś - chciałam wiedzieć o co tyle szumu w internetach i już wiem :)
43. H. James, O czym wiedziała Maisie.
44. Z. Szczerek, Przyjdzie Mordor i nas zje.
45. M. Quick, Niezbędnik obserwatorów gwiazd.
46. R. Riggs, Osobliwy dom Pani Peregrine - na pewno przeczytam pozostałe tomy.
47. M. Sapała, Mniej - nawet jak minimalizm Was nie interesuje, to bardzo ciekawa książka, opisująca eksperyment społeczny, który można streścić : kto w tym roku wyda mniej kasy.
48. K. Gaca, Obudź w sobie wojownika - poradnik motywacyjny, niby o odchudzaniu, ale nie tylko.
49. A. Jadowska, Dziewczyna z Dzielnicy Cudów - suuuuuper, nie mogę się doczekać kolejnego tomu.
50. K. B. M.Miszczuk, Noc Kupały - druga część Szeptuchy, tak samo dobra.

A Wam jak poszło czytanie w 2016? Polecicie coś? A może coś wybitnie Wam się nie spodobało?

 

7 komentarzy:

  1. Faktycznie zabrakło bardzo niewiele, ale 50 książek to świetny wynik! Muszę w końcu przeczytać "Noc Kupały":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca lista, świetne postanowienie i gratuluję (mimo że zabrakło tych dwóch książek) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  4. Vi giver et middel til behandling af forskellige helbredsproblemer, ved hjælp af et lægemiddel, der er stillet, og korn kan kurere sygdommen fuldstændigt.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń