wtorek, 7 czerwca 2016

Stosik majowy + book haul

Kolejny miesiąc już za nami, przyszedł więc czas na pokazanie Wam książek przeczytanych w maju. Przy okazji pokażę też nowe nabytki, prosto z księgarni Fantastyczne Światy.


W tym miesiącu bilans przeczytanych książek wynosi 4. Jednej brakuje na zdjęciu. Była z biblioteki, inni czekali na nią w kolejce, więc głupio mi było ją trzymać tylko po to żeby zrobić zdjęcie na bloga.

Od lewej:
Ann Brashers, Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów. Rok później - bardzo lubię filmy na podstawie tych książek. Ten tom sporo różni się od filmu, ale i tak czytało się przyjemnie. Dla tych, którzy nie słyszeli o Bridget, Tibby, Lenie i Carmen wstawiam zwiastun pierwszego filmu. Da ogólne rozeznanie o czym jest ta seria.


Pamela Druckerman, W Paryżu dzieci nie grymaszą - książka napisana przez Amerykankę mieszkającą w Paryżu, która zafascynowała się tamtejszymi metodami wychowawczymi (szczególnie sposobem na przesypianie całej nocy przez 3-miesięczne dzieci). Jako, że w październiku sama zostanę mamą postanowiłam przeczytać ten poradnik. Czytało się przyjemnie, a czy porady działają wypowiem się, jak je przetestuję :)
Jakub Ćwiek, Chłopcy 3. Zguba - seria Chłopcy to kontynuacja Piotrusia Pana. Kontynuacja bardzo specyficzna, ponieważ Piotruś został piratem, Chłopcy dorośli i założyli gang motocyklowy pod wodzą Dzwoneczka. Dilują jej magicznym proszkiem i takie tam. W tej części Dzwoneczek budzi się ze śpiączki i próbuje dowiedzieć się, gdzie do cholery są Chłopcy?! Świetna seria, muszę kupić czwarty tom.
Marcin Kącki, Białystok. Biała siła, czarna pamięć - reportaż o mieście, w którym mieszkam. Mamy tu trochę wszystkiego: są Żydzi, Żołnierze Wyklęci, narodowcy, in vitro i cud z Sokółki. Ciężko mi powiedzieć, czy książka mi się podobała. Poruszone tematy do lekkich nie należą.

A teraz obiecany book haul :) 


 
Slow life już w czytaniu. Jeśli ciekawi jesteście nowości w mojej biblioteczce i tego, co aktualnie czytam zachęcam do obserwowania mojego konta na Instagramie: https://www.instagram.com/prettylittlelibrarians/ 

A Wy czytaliście/ kupiliście ostatnio jakieś fajne książki?





 

4 komentarze:

  1. U mnie na stosie i Pani Noc i Chłopcy czekają na swoją kolej a plany zakupowe to aż szkoda słów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką ochotę na "Szeptuchę" - to mogą być moje klimaty :) No i uwielbiam "Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów", ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio czytałam niesamowitą powieść "Pokój" Emmy Donoghue. Powstała też ekranizacja, muszę ją kiedyś obejrzeć. Mama pożyczyła książkę od koleżanki i tak oto w moje ręce trafiła intrygująca historia. Polecam :D
    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/288482/pokoj/opinia/33629210#opinia33629210

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czytam "Panią Nocy" i muszę powiedzieć że jak dla mnie zapowiada się lepiej niż dary anioła :)

    OdpowiedzUsuń