sobota, 21 listopada 2015

Pachnąca sobota - Sparkling Snow od Yankee Candle

Coraz zimniej za oknem, mam więc coraz częściej ochotę na "zimowe" zapachy w domu. Do tej pory moim ulubieńcem był Season of Peace, ale z chęcią szukam innych zapachów w tym klimacie. Dziś w kominku gości Sparkling Snow.


Czym pachnie według producenta?
Sosną, świerkiem i paczulą. 

Co ja wyczuwam?
Po opisie sądziłam, że zapach będzie przypominał świerkowy odświeżacz powietrza. Na szczęście wosk ani trochę nie pachnie tanim odświeżaczem. Czuć nuty leśne, ale są zrównoważone zapachem paczuli. Ta paczula jest też w Season of Peace, dzięki czemu nieco ten wosk przypomina. Więc jeśli ktoś jest fanem jednego wosku, to ten drugi też powinien przypaść do gustu. Zapach jest jednocześnie świeży i otulający ciepłem. Jakby siedzieć w domu pod kocykiem po powrocie ze spaceru po lesie przykrytym śniegiem. Wosk w sam raz na zimowe wieczory.
M.

1 komentarz:

  1. Ech, Yankee Candle poszło w choinkowe zapachy w tym roku, więc niestety ta kolekcja Q4 nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń