środa, 24 września 2014

Paznokcie tygodnia - motyw ślubny

Jako świadek na ślubie Eweliny musiałam się odpowiednio prezentować. Długo zastanawiałam się nad wzorkiem, aż w końcu postawiłam na motyw Panny Młodej i Pana Młodego na paznokciach. Wyszło całkiem fajnie (skromność to u mnie cecha wrodzona), tylko ten róż mógłby być bardziej kryjący. Niestety inne odcienie tego koloru w mojej lakierowej kolekcji były zbyt....wyraziste (chciałam użyć innego określenia, ale nie wypada). Doskonały pretekst do kupienia kolejnego lakieru ;)





Jak Wam się podoba?
M.

3 komentarze:

  1. sam pomysł świetny :)
    wystarczy popracować nad wykonaniem i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentują :D Podobają mi się, zrobiłabym coś podobnego, ale nie umiem zapuszczać paznokci :(

    OdpowiedzUsuń