czwartek, 12 grudnia 2013

Dostawa hydrolatów

Bardzo lubię kosmetyki naturalne, odkąd ich używam moja skóra wygląda zdecydowanie lepiej. Oczywiście drogeryjne smarowidła nie są mi obce i mam je w łazience, ale hydrolaty to co innego. Od kiedy po raz pierwszy zamówiłam je na Biochemii Urody (aloesowy i oczarowy) zakochałam się (a raczej moja skóra) i już nigdy nie kupię drogeryjnego toniku. Hydrolaty przelewam do butelek z atomizerem i spryskuję nimi twarz lub co tam potrzeba ;) Obecnie wykańczam hydrolat z nasion marchwi i kwiatu pomarańczy (oba fajne, marchewkowy ciut bardziej), więc zaopatrzyłam się w nowe. Tym razem zamówienie złożyłam w EcoSpa i na Mazidłach. Wszystkie kupiłam po raz pierwszy, ale jakbyście chcieli recenzję któregoś z nich, to dajcie znać. Tak wyglądają moje zakupy:

Jak widać, oprócz hydrolatów zamówiłam coś jeszcze, ale o tym za chwilę. Lećmy po kolei. Wszystkie informacje pochodzą ze strony producenta.

Wykazuje silne działanie detoksykujące, antybakteryjne, przeciwwirusowe, dezodorujące, oraz stymulujące cyrkulację limfy. Hydrolat szałwii jest również cennym i bogatym źródłem antyoksydantów. Szczególnie polecany do pielęgnacji cery mieszanej i trądzikowej. Ja mam zamiar go wypróbować przede wszystkim jako dezodorant.

Dla wszystkich rodzajów cer, a szczególnie dla cer wrażliwych, zniszczonych, naczynkowych oraz tłustych i trądzikowych, chroni przed promieniowaniem UV. Od kiedy wycofano mój ukochany hydrolat geraniowy szukam jego następcy. Geraniowy był genialny na naczynka, rano skóra była jednolita i uspokojona. Zobaczymy jak poradzi sobie głóg, bo kwiat pomarańczy mnie zawiódł.

Właściwości kosmetyczne hydrolatu truskawkowego:
*działa antyoksydacyjnie, czyli chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników;
*aktywuje procesy regeneracji skóry i przyspiesza gojenie podrażnień;
*nawilża, zwiększa elastyczność i jędrność skóry;
*odżywia i rewitalizuje skórę zmęczoną i przedwcześnie starzejącą się;
*działa delikatnie ściągająco i  zmniejsza pory;
*działa przeciwzapalnie, odkażająco i bakteriostatycznie;
*wspomaga gojenie trądzikowych stanów zapalnych;
*poprawia ukrwienie i koloryt skóry.
Moja buzia kocha truskawkę, więc jak tylko pojawił się hydrolat od razu powędrował do koszyka. Miałam już olej truskawkowy, maseczkę i ekstrakt z truskawki, wszystkie produkty bardzo dobre. Hydrolat pięknie pachnie świeżą, słodziutką truskaweczką.

Hydrolat o działaniu oczyszczającym i ściągającym rozszerzone pory, przeciwzapalnym i przeciwbakteryjnym; oraz dla cer suchych i starzejących się; jako tonik do skóry głowy, pomocny zwłaszcza przy łupieżu i podrażnionej, swędzącej skórze głowy; jako okład na podpuchnięte oczy. Kupiłam go głównie ze względu na zapach (ten z Mazideł pachnie ładniej niż z EcoSpa), mam zamiar używać go jako mgiełkę do ciała. Ale ściąganie porów też przetestuję

Właściwości kosmetyczne hydrolizatu keratyny:
*zwiększenie grubości i objętości włosów;
*wzrost elastyczności, nawilżenia i połysku włosów;
*zmniejszenie tendencji do rozszczepiania końcówek oraz lepsza rozczesywalność fryzury;
*wzrost wytrzymałości mechanicznej, sztywności oraz podatności na skręcanie i układanie włosów;
*zapewnienie włosom odpowiedniej sprężystości, elastyczności i miękkości;
*wzrost nawilżenia i elastyczności płytki paznokcia;
*wzmocnienie i utwardzenie płytki paznokciowej;
*zapobieganie łamaniu się i rozdwajaniu paznokci.
To już moja druga buteleczka keratyny. Dodaję ją do masek do włosów przed umyciem (obciąża włosy). Włosy są po niej gładkie i lśniące, wyglądają zdrowo. Smaruję też nią paznokcie, utwardza płytkę i pomaga na rozdwajanie się paznokci.

Olej żurawinowy zawiera ok. 65% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należące do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (35%) i alfa-linolenowy (30%), oraz witaminę E w postaci tokoferoli i tokotrienoli, fitosterole (głównie beta-sitosterol), fosfolipidy i minerały. Olej wykazuje wybitne działanie odżywcze, immunostymulujace, przeciwalergiczne, regeneracyjne i przeciwstarzeniowe. Wpływa korzystnie na strukturę i wygląd skóry, która staje się bardziej elastyczna i uzyskuje ładniejszy koloryt, a wszelkiego typu podrażnienia i chorobowe stany zapalne (łuszczyca, AZS, egzema) ulegają złagodzeniu. Od kiedy przeprowadziłam się do miasta moja cera ciągle jest przesuszona, łuszczy się i straciła ładny koloryt. Mam nadzieję, że żurawinka mi pomoże.

Zapas mam na długo, ale wolę raz wydać kasę i mieć spokój. za to wszystko zapłaciłam 75 zł razem z przesyłką. A teraz nie mogę doczekać się testowania.
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz