sobota, 26 marca 2016

Prosty wielkanocny manicure

Przed świętami wiele z nas jest zabieganych, dlatego tegoroczne wielkanocne pazurki są bardzo nieskomplikowane. No i dawno wzorków nie robiłam, wyszłam troszkę z wprawy, więc nie chciałam porywać się na jakieś króliki czy baranki. Wystarczyły mi kurczaczki :)




Wystarczy pomalować paznokcie na żółto (pamiętajcie o bazie, żółty lakier lubi odbarwiać paznokcie), potem robimy dwie czarne kropki, na nich dwie mniejsze białe i już mamy oczy kurczaka. Potem już tylko mały trójkącik jako dzióbek (u mnie pseudotrójkącik) i dwa maziajki imitujące łapki. I kurczaczek gotowy! Chociaż jedna koleżanka spytała mnie, czy to bociany...

4 komentarze:

  1. Według mnie są genialne. Piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki :D!
    Również prowadzę bloga o podobnej tematyce. Tak więc zapraszam. Jeśli interesowała by cię wspólna obserwacja to napisz w komentarzu :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń