poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Recenzja kosmetyków SVR Xerial

Ostatnio miałam problemy z przesuszoną skórą, prawdopodobnie przez przebywanie w zakurzonych pomieszczeniach. Kolejnym problemem były wrastające włosy na łydkach i zapalenie mieszków włosowych. Dlatego postanowiłam sięgnąć po kosmetyki z dużą zawartością mocznika. Mój wybór padł na firmę SVR, ponieważ jestem wielką fanką ich filtrów do twarzy. Trafiłam na promocję w aptece, za 67,69 zł zamówiłam zestaw mleczko do ciała+krem do twarzy KLIK. Dla porównania samo mleczko kosztowało 63,85. Oba kosmetyki testuję już kilka tygodni, czas więc podzielić się wrażeniami.


SVR Xerial 10 mleczko do skóry suchej 500 ml
Wskazany do skóry bardzo suchej i łuszczącej się. W składzie ma 10% mocznik, proteazy, serynę, histydynę, alantoinę, masło Karité, witaminę B5. Jest też parafina, ale akurat w produktach do ciała mnie nie krzywdzi.
Konsystencja:
Gęste, białe mleczko, nieco tłuste. Ciężko opisać wrażenie na skórze, niby jest na niej tłusty film, ale nie lepi się. Nie zostawia plam na piżamie czy pościeli.
Zapach:
Bardzo typowy dla takich kosmetyków, ale nie utrzymuje się na skórze.
Działanie i moja opinia:
Naprawdę świetne mleczko nawilżające, oprócz ceny nie mam do czego się przyczepić. Skóra jest miękka, gładka i nawilżona. Razem ze mną ten sam zestaw zamawiała koleżanka, jest tak samo zachwycona. Dodatkowym plusem jest to, że mleczko w połączeniu z częstszym peelingiem pomogło mi pozbyć się zapalenia mieszków włosowych i wrastających włosów. Polecam z czystym sumieniem.


SVR Xerial 5 krem do twarzy 50 ml
Krem wskazany do cery suchej, również przy suchości spowodowanej czynnikami klimatycznymi (uznałam kurz i suche powietrze w magazynie za czynniki klimatyczne). Składniki aktywne podobne jak w mleczku do ciała, z tą różnicą że mocznik ma stężenie 5%. 
Konsystencja:
Gęsty, tłustawy krem. Na opakowaniu napisali "lekka", ale z tym się nie zgodzę. Początkowo ciężko było mi go aplikować, ale szybko się tego nauczyłam. Zostawia na buzi taką tłustawą warstewkę, ale nie kleję się do poduszki.
Zapach:
Taki sam jak w przypadki mleczka. Niektórzy nie lubią zapachu kosmetyków z dużą zawartością mocznika, mi to nie przeszkadza. Poza tym zapach szybko się ulatnia.
Działanie i moja opinia:
Używam kremu codziennie wieczorem. Już po pierwszej aplikacji następnego ranka zrobiłam "wow". Skóra była miękka, gładka i uspokojona. Nie mogłam przestać macać się po twarzy :) Zauważyłam mniej suchych skórek na nosie, rzadziej robię peeling. Krem na pewno zostanie ze mną na dłużej.




M.


3 komentarze:

  1. Bardzo dobre nawilżenie. Mleczko jest bardzo wydajne, ma przyjemny zapach, wygodne opakowanie i działanie natychmiastowe. Radzi sobie z bardzo suchą skórą. Rewelacyjnie nawilża - długotrwale, dogłębnie. Skóra staje się gładka, aksamitna, nie łuszczy się. Przy regularnym stosowaniu kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu, ale musze wypróbować :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń