niedziela, 21 grudnia 2014

Zoeva Complete Eye Set Zestaw 12 pędzli w etui - recenzja

We wrześniu pisałam o kosmetycznych prezentach ślubnych od koleżanek, wśród który pojawił się zestaw 12 pędzli do makijażu oczy z firmy Zoeva KLIK. Używam zestawu namiętnie od ponad 3 miesięcy, przyszedł więc czas na recenzję.



Cena zestawu to ok. 250 zł. Pędzle są naprawdę porządnie wykonane, były prane wielokrotnie i z włosiem nic się nie dzieje. Trochę się bałam, że to jasne włosie nie będzie się do końca domywać, ale nie mam z tym żadnego problemu. Całość zapakowana jest w elegancką kosmetyczkę.



Concealer Buffer 142 -Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (TAKLON)
Akurat ten pędzel miałam już wcześniej, ale drugi się bardzo przydaje, bo zawsze któryś jest akurat w myciu. Naprawdę świetny pędzel do korektora, nie wiem jak kiedyś mogłam nakładać korektor pod oczy palcem. Wygląda to naturalniej, warstwa kosmetyku jest cieńsza, pędzel ładnie blenduje korektor z podkładem.




Luxe Defined Crease 224 - Długość rączki 14,6 cm, włosia 1,7 cm. (WŁOSIE NATURALNE I SYNTETYCZNE)
Ten pędzel długo był dla mnie zagadką, za bardzo nie wiedziałam do czego go użyć. Teraz używam go do rozcierania górnej granicy cienia na powiece. Można nim nadać lekką mgiełkę koloru, dodać akcent kolorystyczny na roztartej granicy cienia.



 Smudger 226 - Długość rączki 16 cm, włosia 0,8 cm. (TAKLON) 
Tego pędzla używam do rozcierania kreski na górnej powiece i do rozcierania cienia na dolnej. Jest miękki, nie drapie mnie jak jego poprzednik z Lancrone. 



Luxe Soft Definer 227 -  Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)
To jest jeden z moich absolutnych ulubieńców z całego zestawu, używam go praktycznie codziennie. To dla mnie idealny pędzel do rozcierania. Wszystko w nim jest "w sam raz": sprężystość, kształt, długość i grubość włosia.



 Crease 228 - Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,8 cm, średnica włosia 0,8 cm. (KOZA)
Przypomina mi mój pędzel z Hakuro H77. Również bardzo dobry pędzel do rozcierania. Na ten dziubek nabieram trochę cienia, a reszta włosia ładnie mi go rozciera.



 Luxe Pencil 230 -  Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (WŁOSIE KUCA PONY) 
Ten pędzel to dla mnie zagwozdka. Kupiłam jeden egzemplarz zanim dostałam zestaw i jest to fajna mała kuleczka, natomiast ten z zestawu ma dziubek. Tego zaokrąglonego używam do malowania dolnej powieki, a tego z dziubkiem do wewnętrznego kącika.



 Petit Crease 231 - Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (WŁOSIE KOZY) 
Ten pędzel i ten 227 to moje ukochane duo, którego używam przy każdym makijażu oczu. 231 "robię" zewnętrzny kącik i załamanie, a 227 wszystko pięknie blenduje. Naprawdę świetny pędzel.
  


Luxe Smoky Shader 234 -Długość rączki 14,3 cm, włosia 1 cm. (WŁOSIE KOZY) 
Chyba najmniej ulubiony pędzel z zestawu. Ja lubię takie pędzle w tym kształcie, którymi mogę w dwóch ruchach pomalować całą powiekę. Ten ma na to za krótkie włosie. Nakładam nim cień na środek powieki ruchem wklepującym.



 Detail Shader 237 -  Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,7 cm. (KOZA) 
Mały, precyzyjny pędzelek przydatny w wielokolorowym makijażu. Bardzo dobry do stopniowego dokładania cienia.



 Fine Liner 315 -  Długość rączki 15,7 cm, włosia 0,5 cm, średnica 0,2. (NYLON)
Użyłam go raz, jakoś wolę taki skośnie ścięty. Ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.



 Wing Liner 317 - Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (NYLON)
Kolejny pędzel, który mam w dwóch egzemplarzach, ale to mi wcale nie przeszkadza. Dla mnie to idealny pędzel do robienia kresek, czy to cieniem czy eyelinerem w żelu. Pojawił się kiedyś w moich ulubieńcach, w pełni na to zasłużył. 



 Brow Line 322 - Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (TAKLON)
Bardzo fajny pędzel do wypełniania brwi. Sprawdza się o niebo lepiej niż skośny pędzel z Essence, którego przedtem używałam. 

Jestem baaaardzo zadowolona z zestawu, ale i z innych moich pędzli Zoeva też. W planach mam zakup pędzla do podkładu, a może i Mikołaj mi coś przyniesie ;) A Wy macie jakieś swoje ulubione pędzle?
M.

1 komentarz: