niedziela, 16 lutego 2014

Recenzujemy! - XHIT Daily cz. 1

Od czasu mojego posta Houston, mamy problem! wróciłam do moich treningów stworzonych na bazie ulubionych ćwiczeń z workoutów Jillian Michaels. Ale moje ciało przestało na nie reagować, pozostawało bez zmian. Na jakimś blogu natknęłam się na wzmiankę o kanale XHIT Daily i postanowiłam spróbować. Na pierwszy ogień poszła seria "Celebrity", wiecie: zrób sobie tyłek jak Kim i brzuch jak Miley. Po kilku pierwszych treningach w mojej głowie narodził się pomysł stworzenia serii recenzji. Ile razu buszowałyście na Youtube w poszukiwaniu jakiegoś fajnego zestawu? Ile razy z rozczarowaniem wyłączałyście filmik w połowie, złe na stracony czas? Mam nadzieję, że te posty się przydadzą, w planach mam "przerobienie" również innych kanałów, zostawcie swoje propozycje w komentarzach. A teraz zaczynamy!

How to get legs like Jennifer Lawrence
Czas trwania: 9:31
Liczba ćwiczeń: 7
Potrzebny sprzęt: hantle
Moje wrażenia: Trening bardzo mi się podobał, mimo,że moje kolana nie przepadają za wykrokami. Pracują tu całe uda, jest też ćwiczenie na łydki. Zaraz po treningu czułam lekki niedosyt, miałam wrażenie, że wewnętrzna strona ud mało pracowała. Jednak następnego dnia spacer po schodach pokazał, że się myliłam. I zdecydowanie wolę Rebbeccę-Louise w roli prowadzącej. Typowa gaduła, dzięki której nie myślę o bólu, a o efektach. Nie ma tu rozgrzewki ani rozciągania, trzeba samemu o to zadbać.
Czy do niego wrócę: na pewno

The Beyonce Butt Workout
Czas trwania: 8:20
Liczba ćwiczeń: 10
Potrzebny sprzęt: mata
Moje wrażenia: Krótki, ale intensywny. Ćwiczenia szybko się zmieniają, ale to w sumie dobrze, nie ma czasu na jęki. Dzięki temu filmikowi poznałam kilka nowych, fajnych ćwiczeń na tyłeczek, squat z wykopem w tył uwielbiam. Oprócz tyłka popalić dostaje też tylna część ud. Jak na razie mój ulubiony zestaw tyłeczkowy. Znów bez rozgrzewki i rozciągania.
Czy do niego wrócę: o tak!

The Mila Kunis Workout

Czas trwania: 13:24
Liczba ćwiczeń: 5
Potrzebny sprzęt: step, piłka
Moje wrażenia: Trening całego ciała. Tu dla odmiany zaczynamy rozgrzewką. Potem były pompki na stepie, którego nie posiadam, więc zrobiłam zwykłe. Potrzebna była też ciężka piłka, którą można odbijać, według prowadzącej taka do koszykówki też się nada. Nie posiadam żadnej, a nawet gdybym ją miała to sąsiedzi nie byliby zadowoleni. Ćwiczeń jest mało, ale wszystkie robimy w dwóch rundach. Rozciągania brak.
Czy do niego wrócę: nie

Miranda Kerr Workout
Czas trwania: 15:55
Liczba ćwiczeń: 10
Potrzebny sprzęt: mata
Moje wrażenia: Trening brzucha, znów bez rozgrzewki i rozciągania. Większość ćwiczeń robimy w dwóch seriach. Niby wszystko fajnie, ćwiczenia jak najbardziej ok, ale jakoś nudziłam się w trakcie. Wszystkie ćwiczenia znałam i większym wyzwaniem dla mnie nie były.
Czy do niego wrócę: nie

Ogólne wrażenie kanału jest jak najbardziej pozytywne, szczególnie treningi z blondi. Daje wskazówki techniczne i powtarza, że liczy się jakość a nie ilość. A Wy próbowałyście ćwiczyć z XHIT Daily? Podzielcie się wrażeniami.
M.

3 komentarze: