poniedziałek, 21 października 2013

Placenta na wypadające włosy



Chyba każda z nas borykał się kiedyś z wypadaniem włosów. Szukamy wtedy ratunku: tabletki, szampony, odżywki, wcierki. Wszystko, żeby nie wyłysieć. Przez lipiec i sierpień borykałam się z problemami zdrowotnymi, ciągle miałam stan podgorączkowy, brałam kilka leków. Przez to wszystko została mi jakaś połowa kucyka. Codziennie z przerażeniem patrzyłam jak wychodzi mi coraz więcej włosów. Zwykle w przypadku wzmożonego wypadania wspomagałam się ampułkami Seboradinu, ale tu by sobie chyba nie poradził. Przegooglałam więc temat, popytałam koleżanki i wybrałam ampułki  Placen Formula HP. Wahałam się między tym produktem, a L’Oreal Aminexil. Ale Aminexil jest dużo droższy i musiałabym go wcierać codziennie przez 42 dni. Aż tak systematyczna to ja nie jestem ;P 


Na rynku jest kilka preparatów z placentą. Ja zdecydowałam się na Placen Formula HP niemieckiej firmy WT-Methode. W tych ampułkach placenta jest na drugim miejscu w składzie, od razu po wodzie i dlatego wybrałam te ampułki, chociaż jest to droższa opcja.






Trochę informacji z ulotki dołączonej do opakowania:
Cechy:
  • Preparat o udowodnionej skuteczności na bazie wyciągu z placenty ludzkiej o działaniu wielokierunkowym
  • Doskonale regeneruje osłabione, zniszczone włosy
  • Stosowany na skórze głowy, poprawia utlenienie skóry oraz cebulek włosów
  • Włosy są odżywione i wzmocnione
  • Stymuluje mikrokrążenie w naczyniach krwionośnych
  • Odżywka skutecznie blokuje wypadanie włosów
  • Wysokiej jakości ekstrakt nie zawiera hormonów

Wyciąg z placenty uzupełnia ubytki aminokwasów w naczyniach krwionośnych dostarczających tlen i wilgoć niezbędne do prawidłowego funkcjonowania cebulki włosa. Uzyskany metodą suchego mrożenia jest pozbawiony hormonów męskich i żeńskich (estrogenów i gestagenów). Dzięki temu nie ma przeciwwskazań co do jego korzystania, idealny nawet dla alergików, kobiet w ciąży i małych dzieci.

Szczególnie zalecany przy:
  • wypadaniu włosów (likwiduje lub zmniejsza w znaczący sposób)
  • kolistym wypadaniu włosów ALOECIA AREATA (uzupełnia ubytki)
  • włosach cienkich i delikatnych ( zwiększa ich objętość)
  • włosach o osłabionej strukturze (nadaje połysk i trwałość)
  • zniszczonej strukturze włosów (powoduje nawilgocenie i dotlenienie cebulek włosowych)
  • pielęgnacji włosów (powoduje nawilgocenie i dotlenienie cebulek włosowych)


Ja swoje opakowanie kupiłam za 126 zł w hurtowni fryzjerskiej. Miłe panie wyjaśniły jak tego cuda używać i mówiły, że bardzo często kupują to osoby po chemioterapii. Pudełko zawiera 12 ampułek po 10 ml każda, ulotkę z instrukcją i opisem oraz nakładkę na ampułkę, żeby łatwiej aplikować płyn na skórę głowy. Wcierkę należy stosować 3 razy w tygodniu ( u mnie to pn., śr., pt.) i przez 8-10 minut wykonywać masaż głowy. W trakcie masażu czujemy przyjemne ciepełko, a skóra głowy się lekko zaczerwienia (nie bójcie się, tak ma być). Ampułki nie obciążają włosów, ale ja i tak wcierałam je wieczorem, a następnego dnia rano myłam głowę. Na nasadka dołączona do pudełko się u mnie nie sprawdziła, nabierałam płyn w strzykawkę i tak aplikowałam na skórę głowy. Potem obowiązkowo masaż. Jeśli Wam się nie chce poświęcić kilku minut na masaż głowy, to nie warto wydawać pieniędzy na te ampułki. A efekty? Pomogło :) Co prawda na wysyp baby hair muszę jeszcze poczekać, ale wypadanie zostało zahamowane i jakieś pierwsze nowe włosy widać, szczególnie pod grzywką i na zakolach.  A Wy macie jakieś sprawdzone środki na wypadanie włosów?

 M.


5 komentarzy:

  1. Właśnie od kilku dni pije len mielony :D podobno ma pomóc na wypadanie włosów i ich kondycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych ampułkach, ale powiem CI, że na każdego działa co innego, co oczywisćie nie wyklucza skuteczności tych ampułek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie na każdego działa coś innego :) ale fajne poznać nową markę.. Ostatnio też mi wypadały włosy i pomogła polska farmona :)
    __________________________
    mizernezmiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tych ampułkach i podobno są rewelacyjne i nawet nowe włosy odrastają :-)

    OdpowiedzUsuń