niedziela, 15 maja 2016

Intensywnie kojące masło do ciała firmy Vianek - recenzja

Właśnie dobiłam dna masła do ciała firmy Vianek. I wiecie co? Chyba kupię kolejne z tej firmy. Tylko które: nawilżające, łagodzące czy odżywcze? Testowaliście któreś?


Masło zamówiłam w Minti shop, ale na stronie producenta również można je kupić, cena jest ta sama - 29.90 zł za 150 ml. Możecie marudzić, że to mała pojemność, ale dla mnie to atut. Nigdy nie dam rady wykończyć wielkiej butli balsamu do ciała.

Opis producenta:
Aksamitne, zawierające masło avocado, shea, wosk pszczeli i skwalan, idealnie pielęgnuje skórę przesuszoną i skłonną do zaczerwienienia. Ekstrakt z liści borówki brusznicy, dzięki związkom przeciwutleniajacym, hamuje procesy starzenia, wyrównuje koloryt i wzmacnia skórę. Masło systematycznie stosowane zmiękcza, wygładza, i zapewnia długotrwałe nawilżenie. Olejek lawendowy koi i wprowadza w stan odprężenia całe ciało.

 
Skład
Zapach:
Masło pachnie...dziwnie. W opakowaniu zapach jest ostry, ziołowy. Natomiast na skórze pachnie słodko i smacznie, trochę jak kisiel. Cieszę się, że nie jest to zapach czystej lawendy, choć jej nuty są wyczuwalne.

Konsystencja:
Masłem bym tego nie nazwała, to gęsty balsam. Aplikuje się przyjemnie i bezproblemowo.

Działanie:
Z działania jestem bardzo zadowolona. Czuć głębokie nawilżenie i ukojenie, które utrzymuje się dość długo. Skóra jest jędrna i sprężysta. Z tym kolorytem to też prawda, znikają zaczerwienienia po zapaleniu mieszków włosowych na łydkach. 


Podsumowując, zakup był udany. Teraz zastanawiam się nad kolejnymi produktami z tej firmy. Polecicie coś?

7 komentarzy:

  1. Dla mnie na masła jest już trochę za ciepło, ale jesienią chetnie bym po nie sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie spotkałam się z tymi masłami, ale chętnie wypróbuję nawilżające bo łokcie i kolana się tego domagają :)

    Zapraszam do mnie *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ziołowy zapach więc taki krem jest w sam raz dla mnie :) Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jakiś czas temu zamówiłam to masło do ciała i widzę efekty. Bardzo lubię produkty Vianek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już dwa z Vianuszka i są cudowne! Odżywcze i nawilżające polecam gorąco!!!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę produkt firmy Vianek, przydałoby mi się takie masło do ciała, będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja, z chęcią bym spróbowała, tym bardziej po tym jak za bardzo się opaliłam.

    OdpowiedzUsuń