środa, 21 maja 2014

Paznokcie tygodnia - kwiatki i kropki

Promocja na lakiery to masakra dla mojego portfela. Przy okazji wizyty w Rossmannie w moim koszyku wylądowały cztery nowe buteleczki. Ech, to trzeba już leczyć. Ostatnio rozdałam trochę lakierów koleżankom i rodzinie, a znowu dobijam do 50. No cóż, ale robię z nich użytek. Jak Wam się podoba takie połączenie?



Wybaczcie wygląd moich skórek, takie życie katalogera w bibliotece. Jak ostatnio zwoziłam z magazynu nową partię staroci do wprowadzenia Wiola zapytała: "O, nowe grzyby wieziesz?". Inna nazwa takich pięknych książek to "pleśniaki". Urocze, prawda?

A tu są lakiery, których użyłam:



Bawię się trochę obróbką zdjęć, proszę o wszelkie konstruktywne uwagi. 
M.

8 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci to wyszło! Ja jeszcze nie próbowałam kwiatków.. może najwyższa pora :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę :) Fajnie, że Ci się podoba i spróbuj koniecznie, kwiatki są bardzo proste.

      Usuń
  2. Kwiatki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :) myślę, że kazda z nas mogłaby sobie je zrobić, fajnie że pokazujesz coś do czego nie trzeba mieć mega zdolności artystycznych :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A do takich wzorków wystarczy tylko trochę czasu i cierpliwości.

      Usuń
  4. Jaakie śliczne są te wzory *.* Super! Zdjęcia też fajne, a jeśli mogę Ci coś poradzić, to lekkie rozjaśnienie i zwiększenie kontrastu, plus zabawa na poziomach - levels (jeżeli pracujesz w photoshopie). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń