poniedziałek, 4 lipca 2016

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award! Bardzo dziękuję za nominację Gabi i Kasi z bloga gabikasia-hp-fanfiction.blogspot.com. Przejdźmy więc do rzeczy, czyli pytań.

1. Czy kiedykolwiek sprawdzałaś znaczenie swojego imienia? Jakie ono jest?
Tak, sprawdzałam. Marta to imię pochodzące z języka aramejskiego i oznacza panią domu, gospodynię. 
2. Co sądzisz na temat zjawisk paranormalnych?
Nie wykluczam ich istnienia, aczkolwiek sama niczego takiego nie doświadczyłam. A jak nawiedzi mnie jakiś zły duch, to niech mnie uratuje Dean Winchester.
3. Twój idealny dzień w 7 słowach.
Kawa, książka, kot, czekolada, mąż, nic nie muszę. Wyszło 8 słów, soraski.
4. Czy zdarzyło Ci się czytać Fan Fiction?
Tak, ale to było dawno i już nie pamiętam o czym. 
5. Co motywuje Cię do wykonywania znienawidzonych czynności?
Świadomość, że samo się nie zrobi, a zrobić to trzeba. Prym tu wiedzie zmywanie.
6. Czym jest dla Ciebie szczęście?
Ojej, trudne i osobiste pytanie. Pozwólcie, że je opuszczę.
7. Jakie odczucia najczęściej towarzyszą Ci podczas czytania?
To zależy co czytam ;) Uwielbiam czytać, przeżywam losy bohaterów, ale czasami książka nieziemsko mnie wkurza. "Pani Bovary" to chyba najbardziej irytująca postać literacka ever.
8. Na co czekasz teraz najbardziej?
Na Zosię.
9. Jak zamierzasz spędzić te wakacje?
Ja już od lat nie mam wakacji, ale w tym roku siedzę w domu z powodu zwolnienia. Mam zamiar dużo czytać i podłubać w rękodziele.
10. Interesujesz się fantastyką i/lub mitologią?
Tak, fantasy to chyba mój ulubiony gatunek literacki. 
11. Kolekcjonujesz coś? Konkretne rzeczy czy Wszystko, co może się przydać"?
Książki, książki, książki. Poza tym swego czasu miałam ponad 60 lakierów do paznokci, teraz jestem na odwyku. 

To tyle. Teraz powinnam nominować 11 blogów z małą liczbą obserwatorów, ale prawda jest taka, że ostatnio mało mnie w blogosferze i nie czytam za wiele blogów.

2 komentarze:

  1. Wyglądają naprawdę dobrze. Nie miałam jeszcze okazji testować ich jakości, ale czuję, że będę zadowolona. No cóż, firma kurierska gls w takim razie będzie dostarczała mi też kolejne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń